Today I Am a Clown
S15, E6: Krusty reveals that he has never been bar mitzvahed, and he agrees to do so as part of a network TV special, with the help of his father and Mr. T. Meanwhile, Homer replaces Krusty on the Sabbath with a talk show featuring him and his friends.