Today You Are a Man
S6, E5: Liz uses Jack's own playbook to handle her contract negotiations, while Kenneth takes a new page assignment after feeling slighted by his TGS coworkers. Tracy and Jenna are hired as entertainment for their accountant's son's bar mitzvah.