Cita a ciegas: 258 días para encontrar el amor Todo mal
S1, E6: Angelito and Salazar are robbed by a gang of thieves. Lucia's date with a mature man ends badly. Lorena demands that Lucia close her videoblog and prohibits her from attending Marina's wedding.