Tohru's Real World Lessons! (She thinks she understands it already.)
S1, E5: Tohru's finally gotten the hang of her maid duties. Suddenly interested in what Miss Kobayashi does at work, she heads out to observe. There she watches how everyone relies on Miss Kobayashi and falls for her again. However, there's also a boss being mean to Miss Kobayashi, which makes Tohru very angry... Out on the town she runs into Fafnir from the other world. Since he says he'll be living in this world too, Tohru winds up helping him find a place to live?!