Toilet Bowl
S4, E8: The Lions play the worst team in the league, leading people to dub the mismatch "The Toilet Bowl." Meanwhile, Tami (Connie Britton) and Julie (Aimee Teegarden) go on a college tour in Boston. Elsewhere, Tim (Taylor Kitsch) makes a bad decision and helps Luke (Matt Lauria) make an equally questionable one. Kyle Chandler, Jesse Plemons, Michael B. Jordan and Jurnee Smollett also star.