Tomorrow Blues
S3, E13: Five months after the state championship, everyone is getting ready for some big changes. Tim (Taylor Kitsch) has second thoughts about college; Matt (Zach Gilford) prepares to go to college and leave his grandmother and Julie (Aimee Teegarden) behind; Landry (Jesse Plemons) and Tyra (Adrianne Palicki) face an uncertain future as he helps her make fateful decisions about college; and Lyla’s (Minka Kelly) dreams lay in the hands of her estranged uncle. Despite a successful season with the Panthers, Coach Taylor (Kyle Chandler) finds himself uncertain about his coaching future. Connie Britton also stars.