Tony Comes Home
S1, E5: Tony Cumson, Lance's father and Julia's (ABBY DALTON) husband, reappears after deserting them 12 years ago. Chase gets upset when Maggie takes a newspaper job working for Angela's ex-husband, Douglas Channing.