Too Many Cooks
S20, E10: NCIS agents from Washington, D.C., L.A. and Hawai'i, all in D.C. to attend the retirement party of a beloved Federal Law Enforcement Training Center (FLETC) professor, find themselves investigating his shocking suicide.