Too Much For a Novice Goddess to Bear
S1, E2: Chaos Machina proves too much for Seiya and Rista, and they retreat back to the Unified Divine Realm. However, when Machina takes the entire town hostage, the pressure is on to come up with a way to stop her before more people get hurt.