Too Salty
시즌 19, 에피소드 5: On the heels of Tim Williams' suprising loss, BJ gives his team a lecture on the risks of overtraining. Team Edgar heads to the mountains for a scenic practice session. Then, former boxer Josh Clark faces skilled wrestler Corey Anderson of Team Edgar.