Took
시즌 5, 에피소드 7: An unexpected call puts Templeton back in the spotlight--and gets McNulty more attention than he expected. Bunk bucks at Landsman when ordered to help with the force's most recent red ball. Omar sends Marlo a message; Carcetti proves he's still an adept fundraiser; Carver gift-wraps a witness for Bunk; Bubbles shows a reporter the ropes; Freamon tries to crack a clock code; Greggs prepares for a visit from her son; Michael has a close call; Hayes can't shake his suspicions about Templeton. Assisted by the top-drawer lawyer Billy Murphy, 'cash and carry' Davis makes his day in court a memorable one.