Tornado Outbreak
S1, E1: The tornado super outbreak in April 2011 is unprecedented; over just 4 days, 360 tornadoes leave a trail of devastation as deadly weather systems build along the southern states of the USA. One of the deadliest tornadoes touches down in Alabama, and destroys two towns in 15 minutes. By 28th April, 348 people have been killed, thousands are homeless and the overall damage is in excess of 12 billion dollars.