Danny Phantom Torrent of Terror
S3, E4: Amity Park is in the midst of a drought, and Mayor Vlad, releases Vortex, the weather ghost, to make it rain. But when Vlad double crosses Vortex, the ghost conjures a storm that threatens to drown Amity Park!