Tortured Souls
S1, E15: Shirley asks Alan Shore to use his odious lawyering to help her defend a police officer accused of torture. Donny Crane returns and is the opposing counsel in Denny's case, with Chelina Hall as second chair, where a woman wants to sue her former boyfriend for saying no to her at the alter.