JoJo's Bizarre Adventure: Diamond Is Unbreakable E7: Josuke and Koichi get info that a student at their school, Toshikazu Hazamada may be a Stand user and decide to look into the case. Their suspicions are quickly confirmed after Hazamada’s wooden doll morphs into an exact copy of Josuke, and attacks them.