Touchdowns & Tattoos
S6, E16: The boys at Carlo's are in the football spirit when Buddy must make a replica cake of the Heisman trophy. Plus, it's Mauro & Madeline's 20th Anniversary and he has a special idea to show his love. And, it's the winner of the Next Great Baker's first day.