Tough Inheritance
시즌 15, 에피소드 9: As winter intensifies, Sean faces an engine room fire. Summer Bay deck boss suffers a season-threatening injury. Harley offers a newfound nephew a trial run at greenhorn. Monte races to fill Wizard's Bairdi quota so Keith can say farewell to their father.