Сезон 6, серия 11: With Snow still asleep in Storybrooke, David and Hook race to stop Gideon before he can confront Emma. Meanwhile, Regina struggles with the realization that everyone, even Robin, is better off in the alternate world where the Evil Queen was defeated. And when Emma inspires a familiar face to help her and Regina return home, she discovers the power to change her fate.