Tourist Trap
S5, E6: When a pair of British tourists get attacked on their second honeymoon during a Venice Beach robbery, L.A.'s twenty billion dollar tourist industry is threatened by an English journalist riding their tragedy to a career high. Meanwhile, Rusty's biological mother tries to make peace with him over her pregnancy.