Tournament of All Stars Snatch Game
S10, E10: The divine 9 Semi-Finalists return, and Mama Ru cranks up the heat by challenging them to serve their best celeb impersonations in the Snatch Game! Sarah Michelle Gellar slays the judges panel — and one All Star is sent home.