Towing the Line
S1, E7: Bobby heads to the Black Warrior River in Alabama and meets Michael, a 4th generation tow-boater who moves millions of tons of cargo in giant barges up and down America’s waterways. He challenges Bobby to take on the arduous tasks of a towboat deckhand, culminating in his attempt stop an entire array of barges with just one rope.