S1, E4: For the first time, Pilar will inaugurate the new judicial year. Although the event is rather bland, a surprise awaits our princess. It's become a tradition for some judges to dine with her father, the king, after the event. Pilar will be hosting this year's lunch as well, but during the meal, she will make a discovery that will completely change the way she views her father and her own life.