Toy Trauma
S1, E6: GCVS treats Aries, a big horn ram with a badly injured front leg. Dr. Beale performs a tricky surgery to release the tendons in Aries’ leg to allow for movement. Meanwhile, a Catahoula Cur named Chloe has an 8-inch long cat toy surgically removed, and Kiki, a cockatoo, needs surgery to stop her bleeding. Then, a six-year-old police dog named Ronny gets a crown to repair his fractured tooth.