Toys, Toys, Toys
시즌 1, 에피소드 3: Buddy Valastro competes against Lego artists and brothers Corey and Travis Samuels in building an incredible toy. To impress judges Jason Chatfield and Courtney Quinn, Buddy's team creates a drivable sleigh cake to take on a life-size Lego action figure.