Traces in the Snow
시즌 1, 에피소드 2: Authorities locate Raunola's snowmobile but he remains missing. Meanwhile, Nina is ordered to meet with Thomas and assist with the investigation into the Yemeni virus. As a result, all pregnant women in the area are ordered to get tested.