Track 1: Can You Picture That?
T1, E1: Nora Singh, a driven music executive at a struggling record label, convinces the iconic rock band Dr. Teeth & The Electric Mayhem to finally produce their first-ever album. The band featuring Dr. Teeth, Sgt. Floyd Pepper, Janice, Lips, Zoot, and Animal comes crashing into Nora's world, turning her life with her sister, Hannah, upside down. Nora's about to learn that the best plan may just be no plan and that, in order to succeed, she'll need to have a little faith in the magic of the Mayhem.