Сезон 1, серия 2: Desperate to take the band to the top of the charts, Nora follows Hannah's advice as a social media influencer: fake it til you make it. Meanwhile, the band prefers to take a more exciting road to creative inspiration: a wild pool party. As Nora continues to exaggerate her standing in the music business, her grandiose promises fall apart when her untruths take a toll on lie-detecting Janice. To regain the band's trust, Nora must show her true colors and get real.