Сезон 1, серия 3: Nora is thrilled when an award-winning, contemporary music producer agrees to record a new song for the band. Unfamiliar with the high-tech equipment in his state-of-the-art studio, they struggle to find their groove, resulting in a big misunderstanding, forcing Animal to quit the band. As the band struggles to find their drummer, Nora struggles to find the meaning of family and home.