Track 4: Pretty Vaaayc**t
S1, E4: The idyllic moment where success is not yet fame is obliterated when the band shock the nation out of its torpor. The media frenzy causes egos to explode. Steve is emotionally blackmailed by Malcom into replacing bassist Glen Matlock with Sid Vicious.