Track 4: The Times They Are A-Changin'
Сезон 1, серия 4: Convinced the band needs to find a "new sound," Nora arranges a star-studded series of collaborations with top artists representing a variety of genres from pop to EDM to mumble rap to reggae despite the better judgment of wannabe-producer Moog. When things don't go as planned, Nora wonders if the perfect collaborator for the band may just have been under her nose this whole time. In an effort to heal the rift between Nora and Hannah, Janice shares a surprising personal revelation.