시즌 1, 에피소드 5: Fresh off their newly-acquired fame and success, Daisy Jones & The Six gear up to record their first album together. However, when Billy and Daisy prove unwilling to collaborate on each other’s material, they have no choice but to try and write something from the ground up together. This proves more challenging than either expected. Meanwhile, Karen sees a new side of Graham during a beach trip.