Track 6: Fortunate Son
T1, E6: Progress on The Electric Mayhem's album is derailed when Dr. Teeth's parents make a surprise appearance, demanding he return to his place as heir to the Teeth family dental practice. To resolve this lifelong conflict, Dr. Teeth must go through his unique "process," which flashes him back through pivotal moments of his past. Things get worse when Nora intervenes, forcing the band to go to great lengths to remind Dr. Teeth who he really is as he's forced to choose between dentistry and destiny.