Tracks of A Stalker
S1, E3: This is the case of Sid Ahmed Rezala, known as the Killer of the Trains. A murderer spreads terror throughout Europe, as he randomly begins killing women on the trains in France. British, French and Portuguese police work with Interpol to find the Algerian killer, who uses his keen knowledge of train travel to elude authorities.