Tractor Man
Сезон 2, серия 10: During a political protest in Washington, D.C., a disgruntled farmer parks his explosives-packed tractor near the Treasury Department building, forcing Lightman and his team to make some crucial life-or-death decisions. Meanwhile, a third-grade field trip gets stuck in the Lightman Group offices, and Loker has to play babysitter.