Trading One Hell for Another
S1, E4: Desperate and depleted, Heather, Andrew and Patrick scavenge debris to make fire. Candice secures a protein win. Bulent and Na'im butt heads when their pig snare fails and Kerra is caught in the middle. A survivalist is medically evacuated off the island.