Traffic Jam
T12, E9: A retrospective special featuring some of the series' most intense collections of vehicles. Hosted by resident clinical psychologist Dr. Robin Zasio, and extreme cleanup specialist, Corey Chalmers, viewers follow individuals on their journeys to relieve themselves of their massive vehicle hoards.