Gormiti Training Day
S1, E2: While training to defend Gorm, Riff, Ikor, Trek and Eron are being attacked by a frightening new adversary, Xathor. They're not ready yet for the mighty force of his destructive spells. How can four kids and their young Guardian outsmart an immortal wizard?