Training
S1, E4: To fend off the increasing staff frustration a team building training day has been scheduled. Dawn’s engagement to Lee is on the rocks and Tim begins to think that he may at last have a chance with her. Staff training proves monotonous until Gareth announces, during a motivational exercise, that his ultimate dream involves two lesbian sisters. Post lunch the useless team building exercises continue until Tim announces his resignation and leaves.