Traitor
시즌 1, 에피소드 5: 1992: Honey’s world is turned upside down when she discovers the agency she once trusted is not who they claim to be, forcing her to take a drastic step, risking everyone’s lives. 2000: Bunny plots Honey’s next step, as drastic as the one she took in the past.