Trans-Allegheny Lunatic Asylum
S1, E6: Jack and Katrina venture inside the imposing stone walls of a notoriously haunted psychiatric hospital in Weston, WV. Their investigation uncovers mind-blowing truths that lead to an intelligent conversation with the other side.