Transforming a Troubled Tudor
S1, E4: New Jersey homeowners don't know where to begin after receiving a lengthy inspection report on a newly purchased Tudor. Joe Mazza works to eliminate any potential safety threats while Noel Gatts focuses on salvaging original pieces into the design.