Transitioning
S6, E7: Will takes desperate measures to teach the bullies of Vocal Adrenaline about tolerance. Meanwhile, New Directions rallies to help Rachel transition into her new life when she finds out her childhood home has been sold. Music from the episode includes: "You Give Love A Bad Name" by Bon Jovi, "Same Love" by Macklemore & Ryan Lewis, "All About That Bass" by Meghan Trainor, "Somebody Loves You" by Betty Who, and "I Know Where I've Been" by Hairspray.