Trap Heals
S2, E18: The Coterie attends Trap Heals while facing tough decisions. Malika feels the weight of her family and Isaac’s anxiety. Callie deals with a moral dilemma. Mariana is blindsided by a confession. Davia worries about rocking the boat.