Cita a ciegas: 258 días para encontrar el amor Tras las rejas
S1, E3: Maura and Alondra go to jail for beating Javier and Marcelo helps Lucia to release them. Ingrid makes it clear to Marcelo that she seeks to have a relationship with him. Lalo uses Bobby to persuade Lucia and she agrees to do the video blog.