Travels With Andy
S2, E13: As Sipowicz begins to worry about the huge Greek Orthodox wedding ceremony Sylvia is planning, one in which he must wear a crown of white flowers, he and Simone head upstate to question a man about a triple homicide and robbery that occurred in New York City.