Treason + Heartbreak + Gum
시즌 3, 에피소드 21: Matty's ex-husband, Ethan (Brendan Hines), asks her for help when a criminal organization, S-Company, kidnaps his wife and daughter, forcing Matty to decide if she's willing to commit treason in order to help him save his family. Also, Riley joins Billy Colton (Lance Gross) and Mama Colton (Sheryl Lee Ralph) on a mission to Paris and makes a heartbreaking discovery.