Expedition Unknown Treasure of the Copper Scroll
S7, E2: Josh Gates investigates a unique Dead Sea Scroll etched with riddles that could lead to an ancient treasure. Following new leads, Josh treks into the punishing Jordanian desert in search of the potential fortune.