Treehouse of Horror III
S4, E5: In "Clown Without Pity," a Krusty the Clown doll goes berserk in the Simpson home. In "King Homer," Marge is wooed by a giant ape. In "Dial 'Z' for Zombies," Lisa's attempt to bring back her dead cat turns the town of Springfield into a pack of marauding zombies.