Treehouse of Horror V
S6, E6: Act 1: The Simpsons are employed on Mr. Burns’ country estate — and Homer goes insane. Act 2: Homer’s attempts to repair a toaster lead him repeatedly back into the past — and he inadvertently changes the future. Act 3: The school cafeteria turns to an unusual source of food — and schoolchildren start mysteriously disappearing.