Treehouse of Horror XIV
S15, E1: In this annual Halloween horror-fest, Homer is excited to inherit the powers of the grim reaper, until he discovers he has to kill Marge, Professor Frink reanimates the body of his father (voiced by Jerry Lewis) but then discovers his father has become a Monster, and Bart and Milhouse find a stopwatch that allows them to stop time but soon find it boring.